ا
-
ابراهیمی، عهدیه
بررسی اثر بخشی آموزش موقعیت کنترل بر هدف گذاری و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه سیرجان در سال تحصیلی 95- [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 266-279]
-
احدی، حسن
تأثیر سبکهای فرزند پروری بر میزان پرخاشگری جوانان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 247-275]
-
احمدی، روشن
بررسی وضعیت موجود صلاحیت های فناورانه دانشجو معلمان بر اساس استانداردهای یونسکو [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 1-22]
-
احمدی، هادی
بررسی رابطه جهتگیری مذهبی و هوش اخلاقی با تعهد زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 186-207]
-
اخوان تفتی، مهناز
نقش واسطهای اهداف پیشرفت در ارتباط بین ساختار هدف نظام آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 23-51]
-
اسبقی، مریم
اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری مارتین بر افکار انگیزشی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 167-180]
-
اسدزاده، حسن
بررسی اثربخشی آموزش امید بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 21-34]
-
اسدی نژاد، رضا
بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی و کیفیت تجارب یادگیری در دانشآموزان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 212-229]
-
اسکندری، فرزاد
تحلیل آماری عوامل مؤثر بر نمره آزمون کارشناسی ارشد با استفاده از مدل لگ خطی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 229-246]
-
افروز، غلامعلی
بررسی ویژگیهای زیستی، شخصیتی و بهره هوشی در نوجوانان بزهکار استان سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 210-239]
-
اندیشمند، ویدا
بررسی اثر بخشی آموزش موقعیت کنترل بر هدف گذاری و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه سیرجان در سال تحصیلی 95- [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 266-279]
-
اوبسی، نرجس خاتون
تأثیر الگوی طراحی آموزشی تلفیقی مبتنی بر اصول سازندهگرایانه بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس زیست شناسی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 188-199]
-
اوضاعی، افسانه
عوامل مؤثر بر کندی پیادهسازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک(مطالعه موردی بانک تجارت) [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 171-189]
ب
-
بزرگ نژاد، عبدالرضا
مطالعه و بررسی تأثیر اجرای خطمشیهای آموزش عالی کشور با توجه به ارزیابی برنامههای سوم و چهارم و پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران بر عملکرد وزارت علوم و تحقیقات و فناوری [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 119-170]
-
بلاغت، رضا
بررسی رابطه جهتگیری مذهبی و هوش اخلاقی با تعهد زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 186-207]
-
بلیاد، محمدرضا
تأثیر سبکهای فرزند پروری بر میزان پرخاشگری جوانان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 247-275]
-
بینش، مرتضی
رابطهی بین راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و خلاقیت هیجانی با بهداشت روانی دانشجویان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 85-100]
ت
-
تابان، محمد
روابط ساختاری نقش گروههای آموزشی باکیفیت عملکرد معلمان: نقش میانجی توانمند سازی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 104-123]
-
تقی زاده، عباس
طراحی الگویی برای آموزشهای مبتنی بر وب بر اساس عامل حضور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 35-59]
ج
-
جعفری، سکینه
روابط ساختاری نقش گروههای آموزشی باکیفیت عملکرد معلمان: نقش میانجی توانمند سازی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 104-123]
-
جعفری، صدیقه
نقش واسطهای اهداف پیشرفت در ارتباط بین ساختار هدف نظام آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 23-51]
-
جعفری، عیسی
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر خودپندارهی دانشآموزان دارای افت تحصیلی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 52-63]
-
جناآبادی، حسین
الگویابی ساختاری تأثیر کیفیت زندگی کاری بر اعتیاد به کار اعضای هیئت علمی دانشگاه [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 101-116]
ح
-
حاتمی، جواد
طراحی الگویی برای آموزشهای مبتنی بر وب بر اساس عامل حضور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 35-59]
-
حاتمی، جواد
چالش آموزش علوم انسانی در دانشگاههای ایران: یک مطالعهی کیفی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 234-273]
-
حبیبی، یعقوب
مقایسه حل مسأله اجتماعی، تکانشوری و خودکارآمدی در دانش آموزان زورگو و عادی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 124-143]
-
حکیم زاده، رضوان
بررسی نقش واسطهگری درگیری تحصیلی در ارتباط با سبکهای مشارکت در یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 109-132]
خ
-
خاتمی، احمد
تحلیل محتوای مثنویی مولوی بر اساس شاخصهای جبر و اختیار در تربیت و آموزش انسان [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 118-149]
-
خاتمی، ملوک
نقش واسطهای اهداف پیشرفت در ارتباط بین ساختار هدف نظام آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 23-51]
-
خاشعی، وحید
بررسی نقش عوامل آموزشی محیطی بر عملکرد شرکتهای تولید محصول ارگانیک [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 101-118]
-
خلعتبری، جواد
رابطه تناسب شغلی مدیران و عملکرد آنها در مدارس مقاطعمختلف تحصیلی شهر رودسر [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 207-220]
-
خوش ضمیر، شیرین
رابطهی بین راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و خلاقیت هیجانی با بهداشت روانی دانشجویان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 85-100]
د
-
داداشی، محمد علی
بررسی نقش عوامل آموزشی محیطی بر عملکرد شرکتهای تولید محصول ارگانیک [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 101-118]
-
درتاج، فریبا
تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 1-20]
-
درتاج، فریبا
بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی و کیفیت تجارب یادگیری در دانشآموزان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 212-229]
-
درتاج، فریبرز
بررسی وضعیت موجود صلاحیت های فناورانه دانشجو معلمان بر اساس استانداردهای یونسکو [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 1-22]
-
درتاج، فریبرز
رابطه درگیری شناختی با هیجان های پیشرفت و خودنظم جویی تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 85-108]
-
درتاج، فریبرز
بررسی اثربخشی آموزش امید بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 21-34]
-
دریتی، ولی محمد
روابط ساختاری نقش گروههای آموزشی باکیفیت عملکرد معلمان: نقش میانجی توانمند سازی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 104-123]
-
دلاور، علی
بررسی وضعیت موجود صلاحیت های فناورانه دانشجو معلمان بر اساس استانداردهای یونسکو [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 1-22]
-
دلاور، علی
تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 1-20]
-
دلاور، علی
تدوین چارچوب طراحی بازی های رایانهای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری اصول [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 7-32]
-
دلاور، علی
بررسی مؤلفه های مؤثر بر استفاده بهینه از تلفن همراه در راستای تعدیل آسیب های اجتماعی [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 1-34]
-
دلاوری، مهدی
اثربخشی آموزش تفکر ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 163-186]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
بررسی نقش عوامل آموزشی محیطی بر عملکرد شرکتهای تولید محصول ارگانیک [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 101-118]
-
دهقانزاده، حسین
تدوین چارچوب طراحی بازی های رایانهای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری اصول [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 7-32]
ر
-
رجبیان ده زیره، مریم
بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی و کیفیت تجارب یادگیری در دانشآموزان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 212-229]
-
رستم اوغلی، زهرا
نقش تعلل ورزی، خود تنظیمگری و باورهای فرا شناختی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 51-72]
-
رشید حاجی خواجه لو، صالح
ارزیابی معیارهای موثر بر شایستهیابی و شایسته گزینی اعضای هیئت علمی دانشگاهها از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 35-58]
-
رضاپورمیرصالح، یاسر
اثربخشی آموزش تفکر ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 163-186]
-
رقیبی، مهوش
بررسی ویژگیهای زیستی، شخصیتی و بهره هوشی در نوجوانان بزهکار استان سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 210-239]
ز
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
بررسی وضعیت موجود صلاحیت های فناورانه دانشجو معلمان بر اساس استانداردهای یونسکو [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 1-22]
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 1-20]
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
تأثیر چندرسانهای آموزشی طراحی شده بر اساس نظریهی بار شناختی بر یادگیری، یاد داری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کمتوان ذهنی در درس علوم [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 59-84]
-
زمانی، اصغر
تحلیل کیفی اصول مستندسازی تجارب سازمانی روسای دانشگاه: گامی در جهت ارزش آفرینی تجربه سازمانی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 201-228]
-
زمانی فر، مریم
بررسی تطبیقی نظامهای ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزشهای کاربردی در جهان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 133-166]
س
-
سعدی پور، اسماعیل
تأثیر چندرسانهای آموزشی طراحی شده بر اساس نظریهی بار شناختی بر یادگیری، یاد داری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کمتوان ذهنی در درس علوم [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 59-84]
-
سلیمانی، اسماعیا
مقایسه حل مسأله اجتماعی، تکانشوری و خودکارآمدی در دانش آموزان زورگو و عادی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 124-143]
-
سلیمانی، مجید
اثربخشی آموزش تفکر ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 163-186]
ش
-
شجاعی، مهرنوش
رابطه درگیری شناختی با هیجان های پیشرفت و خودنظم جویی تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 85-108]
-
شرفی، وحید
روابط ساختاری نقش گروههای آموزشی باکیفیت عملکرد معلمان: نقش میانجی توانمند سازی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 104-123]
-
شریف زاده، فاتح
مطالعه و بررسی تأثیر اجرای خطمشیهای آموزش عالی کشور با توجه به ارزیابی برنامههای سوم و چهارم و پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران بر عملکرد وزارت علوم و تحقیقات و فناوری [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 119-170]
-
شریفی درامدی، پرویز
تأثیر چندرسانهای آموزشی طراحی شده بر اساس نظریهی بار شناختی بر یادگیری، یاد داری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کمتوان ذهنی در درس علوم [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 59-84]
-
شمیلی، فرنوش
مقایسۀ سازمان ادراکی و زمان واکنش دانشجویان رشته هنر با سایر رشتهها (با استفاده از آزمون آندره ری) [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 144-161]
-
شیخ الاسلامی، علی
تأثیر آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر خود نظم دهی دانش آموزان پایۀ اوّل دورۀ متوسطۀ دوم [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 149-162]
-
شیخ الاسلامی، علی
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر خودپندارهی دانشآموزان دارای افت تحصیلی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 52-63]
ص
-
صادقی مندی، فاطمه
بررسی تطبیقی نظامهای ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزشهای کاربردی در جهان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 133-166]
-
صرامی، غلامرضا
نقش واسطهای اهداف پیشرفت در ارتباط بین ساختار هدف نظام آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 23-51]
-
صفری، ثنا
بررسی رابطه یادگیری سازمانی با تعهد سازمانی در بنیاد ملی نخبگان(مطالعهی موردی بنیاد ملی نخبگان) [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 181-206]
-
صفری کربلایی، فاطمه
بررسی ویژگیهای زیستی، شخصیتی و بهره هوشی در نوجوانان بزهکار استان سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 210-239]
-
صنایعی، علی
عوامل مؤثر بر کندی پیادهسازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک(مطالعه موردی بانک تجارت) [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 171-189]
ط
-
طالبی، هوشنگ
اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری مارتین بر افکار انگیزشی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 167-180]
-
طهماسبی، امیر محمد
بررسی رابطه یادگیری سازمانی با تعهد سازمانی در بنیاد ملی نخبگان(مطالعهی موردی بنیاد ملی نخبگان) [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 181-206]
ع
-
عابدی، احمد
اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری مارتین بر افکار انگیزشی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 167-180]
-
عارفی، محبوبه
ارزیابی معیارهای موثر بر شایستهیابی و شایسته گزینی اعضای هیئت علمی دانشگاهها از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 35-58]
-
عبادیان، علی
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر خودپندارهی دانشآموزان دارای افت تحصیلی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 52-63]
-
عزیزی نژاد، بهاره
الگویابی ساختاری تأثیر کیفیت زندگی کاری بر اعتیاد به کار اعضای هیئت علمی دانشگاه [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 101-116]
-
عسکری، سعید
بررسی مؤلفه های مؤثر بر استفاده بهینه از تلفن همراه در راستای تعدیل آسیب های اجتماعی [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 1-34]
-
علمشاهی، احمد
مدل راهبردی ارزیابی دانشگاههای باز [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 162-185]
-
علی آبادی، خدیجه
تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 1-20]
-
علی ابادی، خدیجه
تدوین چارچوب طراحی بازی های رایانهای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری اصول [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 7-32]
غ
-
غیاثی ندوشن، سعید
بررسی مقایسهای تأثیر تصویر ذهنی (برند) دانشگاه بر خودپنداره تحصیلی دانشجویان دانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی و لرستان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 64-103]
ف
-
فرج اللهی، مهران
تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 1-20]
-
فرخی، نورعلی
نقش متغیرهای آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 73-84]
-
فردانش، هاشم
طراحی الگویی برای آموزشهای مبتنی بر وب بر اساس عامل حضور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 35-59]
-
فروغی، احمد علی
اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری مارتین بر افکار انگیزشی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 167-180]
-
فکری، رکسانا
مدل راهبردی ارزیابی دانشگاههای باز [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 162-185]
-
فیاض، ایراندخت
بررسی رابطه باورهای ناکارآمد و سبکهای مقابلهای با گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان دختر دبیرستانی 14 تا 18 ساله شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 208-234]
-
فیض آبادی، نرگس
تأثیر الگوی طراحی آموزشی تلفیقی مبتنی بر اصول سازندهگرایانه بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس زیست شناسی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 188-199]
ق
-
قائمی، فاطمه
رابطهی توانایی حل مسئله اجتماعی با حافظه کاذب در نوجوانان بزهکار و عادی [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 33-50]
-
قاسمی، مجید
بررسی نقش واسطهگری درگیری تحصیلی در ارتباط با سبکهای مشارکت در یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 109-132]
-
قهرمانی، محمد
ارزیابی معیارهای موثر بر شایستهیابی و شایسته گزینی اعضای هیئت علمی دانشگاهها از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 35-58]
ک
-
کاتب، فاطمه
مقایسۀ سازمان ادراکی و زمان واکنش دانشجویان رشته هنر با سایر رشتهها (با استفاده از آزمون آندره ری) [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 144-161]
-
کریمی اصفهانی، فاطمه
رابطهی توانایی حل مسئله اجتماعی با حافظه کاذب در نوجوانان بزهکار و عادی [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 33-50]
-
کلانتر هرمزی، اتوسا
پیشبینی میزان آمادگی تحصیلی کودکان بدو ورود به دبستان بر اساس هوش هیجانی مادران آنها [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 221-246]
گ
-
گلزاری مقدم، نجمه
بررسی رابطه جهتگیری مذهبی و هوش اخلاقی با تعهد زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 186-207]
م
-
محسنی هنجنی، فریده
تحلیل محتوای مثنویی مولوی بر اساس شاخصهای جبر و اختیار در تربیت و آموزش انسان [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 118-149]
-
محمد عینی، زهره
بررسی رابطه باورهای ناکارآمد و سبکهای مقابلهای با گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان دختر دبیرستانی 14 تا 18 ساله شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 208-234]
-
محمدی، رضا
ارائه مدل مفهومی صلاحیت حرفه ای ارزشیابان و ممیزان کیفیت در نظام آموزش عالی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 61-99]
-
محمدی، رضا
بررسی تطبیقی نظامهای ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزشهای کاربردی در جهان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 133-166]
-
محمدیان، محمود
بررسی نقش عوامل آموزشی محیطی بر عملکرد شرکتهای تولید محصول ارگانیک [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 101-118]
-
مقدم زاده، علی
بررسی نقش واسطهگری درگیری تحصیلی در ارتباط با سبکهای مشارکت در یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 109-132]
-
ملکی، حمید
بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 190-209]
-
منشئی، غلامرضا
اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری مارتین بر افکار انگیزشی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 167-180]
-
موسی زاده، توکل
نقش تعلل ورزی، خود تنظیمگری و باورهای فرا شناختی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 51-72]
-
مینایی، بهروز
تدوین چارچوب طراحی بازی های رایانهای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری اصول [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 7-32]
ن
-
نجاتی، وحید
نقش واسطهای اهداف پیشرفت در ارتباط بین ساختار هدف نظام آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 23-51]
-
نرگسیان، جواد
بررسی مقایسهای تأثیر تصویر ذهنی (برند) دانشگاه بر خودپنداره تحصیلی دانشجویان دانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی و لرستان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 64-103]
-
نریمانی، محمد
نقش تعلل ورزی، خود تنظیمگری و باورهای فرا شناختی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 51-72]
-
نصیرزاده، سعید
بررسی مقایسهای تأثیر تصویر ذهنی (برند) دانشگاه بر خودپنداره تحصیلی دانشجویان دانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی و لرستان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 64-103]
-
نوروزی، امید
طراحی الگویی برای آموزشهای مبتنی بر وب بر اساس عامل حضور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 35-59]
-
نوروزی، داریوش
بررسی وضعیت موجود صلاحیت های فناورانه دانشجو معلمان بر اساس استانداردهای یونسکو [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 1-22]
-
نیلی، محمدرضا
تدوین چارچوب طراحی بازی های رایانهای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری اصول [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 7-32]
-
نیلی احمد ابادی، محمدرضا
تأثیر چندرسانهای آموزشی طراحی شده بر اساس نظریهی بار شناختی بر یادگیری، یاد داری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کمتوان ذهنی در درس علوم [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 59-84]
-
نیلی پور طباطبایی، سید اکبر
عوامل مؤثر بر کندی پیادهسازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک(مطالعه موردی بانک تجارت) [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 171-189]
و
-
وجدانی همت، مهدی
پیشبینی میزان آمادگی تحصیلی کودکان بدو ورود به دبستان بر اساس هوش هیجانی مادران آنها [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 221-246]
-
ولایتی، الھھ
تأثیر چندرسانهای آموزشی طراحی شده بر اساس نظریهی بار شناختی بر یادگیری، یاد داری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کمتوان ذهنی در درس علوم [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 59-84]
ی
-
یادگارزاده، غلامرضا
ارزیابی معیارهای موثر بر شایستهیابی و شایسته گزینی اعضای هیئت علمی دانشگاهها از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 35-58]
-
یاوری، هانیه
بررسی اثربخشی آموزش امید بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 21-34]